- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Pociąg Warszawa - Salzburg ceny od 228,56 zł
Warszawa do Salzburg przez pociąg
Podróż z Warszawa do Salzburg przez pociąg wynosi 752,95 km i zajmuje 12 godz. i 27 min. Dziennie odbywa się 4 połączeń, z pierwszym odlotem o 05:27, a ostatnim o 19:36. Możliwe jest podróżowanie z Warszawa do Salzburg przez pociąg za jedyne 228,56 zł lub aż 880,78 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 228,56 zł.
Najniższa cena | 228,56 zł |
Czas trwania podróży | 12 godz. i 27 min |
Połączenie dziennie | 4 |
Najniższa cena | 228,56 zł |
Wyzsza cena | 880,78 zł |
Pierwszy wyjazd | 05:27 |
Ostatni wyjazd | 19:36 |
Dystans | 752,95 km |
Odjazd | Warszawa |
Przyjazd | Salzburg |
Przewoźnicy | PKP, RegioJetWięcej |
Pociąg Bilety od Warsaw do Salzburg
Tanie bilety na pociąg z Warszawa do Salzburg na virail
Virail sprawia, że każda podróż jest łatwiejsza: jedyne, co musisz zrobić to zaznaczyć datę podróży od WarszawaX do Salzburg. Póżniej będziesz mógł wybrać idealną opcję na przejazd dzięki filtrowaniu i sortowaniu wyników według ceny i daty wyjazdu. Virail przekieruje Cię automatycznie na stronę przewoźnika, gdzie będziesz mógł dokończyć rezerwację.
Jaka jest cena najtańszego biletu na pociąg z Warszawa do Salzburg?
Bilety na pociąg z Warszawa do Salzburg kosztują średnio 479,94 zł, ale jeśli rezerwujesz z wyprzedzeniem lub wybierasz mniej oblegane terminy, możesz znaleźć bilety cenie od 228,56 zł.
Którzy przewoźnicy kolejowi jadą z Warszawa do Salzburg?
Virail znajduje oferty wielu przewoźników kolejowych w Europie i reszcie świata. Pokazuje na przykład możliwe połączenia kolejowe między Warszawa a Salzburg oferowane przez .
Kiedy odjeżdża pierwszy i ostatni pociąg z Warszawa do Salzburg?
Dotarcie do Salzburg zajmie Ci 12 godz. i 27 min. Pierwszy pociąg odjeżdźa z Warszawa o 05:27, a ostatni o 19:36'. Podróż pociągiem do Salzburg zabiera średnio 12 godz. i 27 min, ale dzięki najszybszemu połączeniu na miejsce dotrzesz w 10 godz. i 49 min. Pierwszy pociąg odjeżdża o 05:27, a ostatni wyjeżdża z Warszawa o 19:36.
Jakie stacje obsługują trasę Warszawa - Salzburg?
Pociągi do Salzburg mogą odjeżdzać z Warsaw Central,Warszawa, Wschodnia,Warszawa Dworzec Zachodni,Warsaw Chopin Airport (WAW),Warsaw Metro Mlociny,Warszawa, Metro Marymont 01 i przyjeżdżać na stację Salzburg South,Salzburg Hbf,Salzburg Gnigl Bahnhof,Salzburg Airport.
Jeśli podróżujesz pociągiem z do Salzburg z Warszawa: Ile jest dziennych połączeń?
Jeśli chcesz pojechać do Salzburg z Warszawa pociągiem, dziennie dostępnych jest 4 połączeń. Zauważ, że trasy 0 są bezpośrednie, natomiast trasy CVCC wymagają jednej lub więcej przesiadek. Stąd, jeśli nie chcesz się przesiadać, polecamy wybrać opcję z połączeniem bezpośrednim. Wybierz jednak bilet bezpośredni, jeśli wolisz zostać w tym samym pociągu i uniknąć przesiadek. Na trasie z Warszawa do Salzburg jest dostępne jedynie jedno połączenie kolejowe dziennie. Bądź uważny, rezerwując bilet.
Porównaj ceny i bilety od Warsaw do Salzburg
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Warszawa do Salzburg, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Warszawa do Salzburg.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Cena w miarę zbliżania się daty wyjazdu
Firmy kolejowe mogą pobierać wyższe ceny biletów w miarę zbliżania się daty odjazdu. Ceny w kolejnych dniach mogą wahać się od około 178,79 zł do 461,27 zł, ale mogą ulec zmianie. Radzimy dokonać rezerwacji tak wcześnie, jak to możliwe, aby potencjalnie zaoszczędzić do 61% na swojej podróży!
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów kolejowych od Warszawa do Salzburg
Najtańsze bilety kolejowe Warszawa - Salzburg można znaleźć już za 293,28 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 380,69 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 496,38 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Salzburg
Podróżując pociągiem do Salzburg, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
Grupa PKP powstała w 2001 roku w wyniku restrukturyzacji polskich kolei państwowych zgodnie z dyrektywami Unii Europejskiej. Firma obsługuje różne typy pociągów, w tym pociągi Intercity, Express, Regional, Pendolino i EuroNight. PKP eksploatuje również pociągi dużych prędkości pod marką „Pendolino”, które mogą rozwijać prędkość do 250 km/h.
RegioJet to prywatna firma kolejowa, która działa w kilku krajach europejskich, w tym w Czechach, Słowacji, Polsce i Austrii. Firma została założona w 2009 roku i rozpoczęła działalność w Czechach w 2011 roku. RegioJet oferuje różne rodzaje usług kolejowych, w tym pociągi dalekobieżne, pociągi regionalne i autobusy.
České dráhy, często w skrócie ČD, to główny operator kolei pasażerskiej i towarowej w Republice Czeskiej. Firma powstała w 1993 roku w wyniku podziału dawnych Czechosłowackich Kolei Państwowych na odrębne podmioty. České dráhy obsługuje zarówno krajowe, jak i międzynarodowe usługi pociągów pasażerskich.
Choć nie tak szybkie jak szybkie pociągi ICE, pociągi InterCity Deutsche Bahn rozwijają prędkość do 200 km/h, oferując przestronne wagony i lokale gastronomiczne. Obsługujące liczne trasy w Niemczech, takie jak Kolonia-Hamburg, pociągi te kursują również do miejsc międzynarodowych, w tym do Amsterdamu i Luksemburga. Na niektórych trasach kursują nawet pociągi piętrowe.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Warszawa do Salzburg
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez PKP, RegioJet I Czech Railways podczas podróży od Warszawa do Salzburg.
Second Class
Bilety drugiej klasy na PKP Intercity są tańsze, oferują standardowe miejsca siedzące z podstawowymi udogodnieniami i mogą być bardziej zatłoczone w godzinach szczytu podróży.First Class
Bilety pierwszej klasy w pociągach PKP oferują większe, wygodniejsze siedzenia, więcej miejsca na nogi, lepsze wyposażenie i udogodnienia, bezpłatne przekąski i napoje oraz cichszą atmosferę, ale są droższe.Low cost
Niski koszt to najtańsza opcja dla tych, którzy chcą podróżować bez żadnych dodatkowych udogodnień. Pasażerowie nadal mogą jednak cieszyć się bezpłatnym Wi-Fi i spokojną podróżą.Standard
Bilet standardowy zapewnia równowagę pomiędzy przystępną ceną i komfortem. Pasażerowie mogą spodziewać się luksusowych siedzeń i bezpłatnego Wi-Fi, co czyni go doskonałym wyborem dla podróżnych dbających o budżet.Relax
Pasażerowie chcący podróżować w luksusie mogą zdecydować się na bilet Relax, który oferuje przestronne skórzane fotele i relaksującą atmosferę. Jest to świetna opcja dla tych, którzy chcą odpocząć w trakcie podróży.Business
Bilet biznesowy gwarantuje prywatność i komfort, z priorytetową obsługą i pomocnym personelem na pokładzie. To idealny wybór dla tych, którzy chcą płynnej i bezstresowej podróży.Standard / Second Class
Bilet drugiej klasy kolei czeskiej (ČD) obejmuje standardowe miejsca z dostępem do podstawowych udogodnień, takich jak toaleta w każdym pociągu i bezpłatne Wi-Fi w większości pociągów.Premium / First Class
Kolej Czeska (ČD) oferuje pierwszą klasę z bardziej przestronnymi i wygodnymi siedzeniami, większą przestrzenią na nogi i dodatkowymi udogodnieniami.Second Class
W pociągach SBB Intercity, oprócz podstawowych udogodnień dostępnych na bilecie drugiej klasy, dostępna jest Strefa Rodzinna, specjalnie zaprojektowana z myślą o komforcie dla rodzin z dziećmi. Jeśli w podróży zgłodniejesz, możesz zjeść smaczny posiłek w wagonie restauracyjnym.First Class
W pierwszej klasie SBB Intercity możesz skorzystać z osobistego gniazdka elektrycznego, wygodniejszych foteli i większej przestrzeni bagażowej. Niektóre pociągi IC oferują również strefy ciszy i obszary biznesowe.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Warszawa do Salzburg Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?