- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Autobus Lille - Wiedeń ceny od 204,72 zł
Wyszukaj najtańszy bilet na Twoją podróż
Lille do Wiedeń przez autobus
Podróż z Lille do Wiedeń przez autobus wynosi 999,58 km i zajmuje 23 godz. i 50 min. Dziennie odbywa się 34 połączeń, z pierwszym odlotem o 01:10, a ostatnim o 23:50. Możliwe jest podróżowanie z Lille do Wiedeń przez autobus za jedyne 204,72 zł lub aż 1010,31 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 204,72 zł.
Najniższa cena | 204,72 zł |
Czas trwania podróży | 23 godz. i 50 min |
Połączenie dziennie | 34 |
Najniższa cena | 204,72 zł |
Wyzsza cena | 1010,31 zł |
Pierwszy wyjazd | 01:10 |
Ostatni wyjazd | 23:50 |
Dystans | 999,58 km |
Odjazd | Lille |
Przyjazd | Wiedeń |
Przewoźnicy | Flibco, City Airport TrainWięcej |
Autobus Bilety od Lille do Vienna
Porównaj ceny i bilety od Lille do Vienna
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Lille do Wiedeń, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Lille do Wiedeń.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów autobusowych od Lille do Wiedeń
Najtańsze bilety autobusowe Lille - Wiedeń można znaleźć już za 228,05 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 346,12 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 428,26 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż autobusem do Wiedeń
Podróżując autobusem do Wiedeń, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
BlaBlaCar Bus to dalekobieżna usługa autobusowa dostępna w wielu krajach, w tym we Francji, Niemczech i krajach Beneluksu. Jest spółką zależną BlaBlaCar, platformy carpoolingowej. Lotnisko Gaulle 3, pociąg Annecy, lotnisko w Stuttgarcie i dworzec autobusowy Victoria.
City Airport Train (CAT) to szybki i wygodny sposób podróżowania między międzynarodowym lotniskiem w Wiedniu a centrum miasta. Pociąg kursuje co 30 minut, a dojazd do centrum miasta zajmuje tylko 16 minut. Stacja CAT znajduje się bezpośrednio przy terminalu lotniska, co ułatwia podróżnym dojazd. Pociąg jest wyposażony w wygodne siedzenia, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu i przechowalnię bagażu. Pasażerowie mogą kupować bilety online, na lotnisku lub w pociągu. CAT jest popularnym wyborem dla osób podróżujących służbowo i turystów, którzy chcą zaoszczędzić czas i uniknąć korków.
Eurostar to szybki pociąg pasażerski łączący Londyn z kilkoma miastami w Europie kontynentalnej, w tym z Paryżem, Brukselą i Amsterdamem. Wprowadzony na rynek w 1994 roku, Eurostar stał się popularnym środkiem transportu dla osób podróżujących w celach wypoczynkowych i biznesowych. Przy prędkościach dochodzących do 300 km/h pociągi Eurostar oferują szybką i przyjazną środowisku jazdę.
Flibco to firma transportowa specjalizująca się w usługach wahadłowych łączących lotniska i miasta w całej Europie. Działając w wielu krajach, takich jak Belgia, Francja, Niemcy, Luksemburg, Holandia i Hiszpania, Flibco oferuje różne usługi, takie jak transfery lotniskowe, transfery między miastami i transfery prywatne. Firma może poszczycić się flotą nowoczesnych i komfortowych pojazdów, a jej kierowcy odznaczają się doświadczeniem i profesjonalizmem.
FlixBus, dalekobieżna firma autobusowa, działa zarówno w Europie, jak iw Stanach Zjednoczonych. Założona w 2013 roku, stała się jednym z największych operatorów autobusowych w Europie, łączącym ponad 2500 miejsc docelowych w 30 krajach. Pochodzący z Niemiec FlixBus szybko rozszerzył swoją działalność na sąsiednie kraje, w tym Francję, Włochy, Danię, Holandię i Chorwację, oferując jednocześnie regularne połączenia do Norwegii, Hiszpanii i Anglii. Dzięki przystępnym cenom i wygodnym udogodnieniom, takim jak bezpłatne Wi-Fi, gniazdka elektryczne i toalety na pokładzie, FlixBus zapewnia wygodną i przyjemną podróż.
Flixtrain to europejska tania kolej pasażerska, która oferuje niedrogie i wygodne podróże pociągiem do różnych miejsc w całych Niemczech. Jest własnością i jest zarządzana przez FlixMobility, spółkę macierzystą FlixBus, która jest popularną usługą transportu autobusowego w Europie. Flixtrain obsługuje kilka tras, między innymi z Berlina do Stuttgartu, Berlina do Kolonii i Hamburga do Kolonii.
RegioJet to prywatna firma kolejowa, która działa w kilku krajach europejskich, w tym w Czechach, Słowacji, Polsce i Austrii. Firma została założona w 2009 roku i rozpoczęła działalność w Czechach w 2011 roku. RegioJet oferuje różne rodzaje usług kolejowych, w tym pociągi dalekobieżne, pociągi regionalne i autobusy.
TGV inOui, która zastępuje tradycyjne usługi TGV, oferując współczesną modernizację, to szybka kolej obsługiwana przez Francuskie Koleje Narodowe, SNCF, która ułatwia zwiedzanie około 50 miejsc w sąsiednich krajach, takich jak Belgia, Niemcy i Hiszpania. TGV inOUI został zaprojektowany, aby zapewnić podróżującym większy komfort i elastyczność dzięki takim funkcjom, jak przestronne siedzenia, Wi-Fi i usługi cateringowe. Łączy główne miasta we Francji i zapewnia szybki, wygodny i komfortowy sposób podróżowania.
TGV Lyria to szybka kolej, która kursuje między Francją a Szwajcarią. Jest to wspólne przedsięwzięcie francuskiej państwowej spółki kolejowej SNCF i SBB, szwajcarskiej państwowej spółki kolejowej. Pociągi TGV Lyria kursują na kilku trasach między głównymi miastami we Francji i Szwajcarii, w tym Paryżem, Genewą, Zurychem, Bazyleą i Bernem. Pociągi są znane ze swojej dużej prędkości, a niektóre trasy osiągają prędkość do 320 km/h (200 mil/h), co czyni je jednymi z najszybszych pociągów w Europie.
Union Ivkoni to bułgarska firma autobusowa działająca w kraju i za granicą. Założona w 1992 roku firma stała się jednym z największych operatorów autobusowych w Bułgarii, dysponującym flotą ponad 1000 autobusów. Union Ivkoni oferuje szeroki zakres usług, w tym regularne linie autobusowe, usługi czarterowe i trasy międzynarodowe do miejsc w całej Europie. Firma znana jest z nowoczesnej floty, komfortowych autobusów i rzetelnej obsługi.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Lille do Wiedeń
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez Eurostar, FlixTrain I RegioJet podczas podróży od Lille do Wiedeń.
Standard
Bilety Eurostar Standard przeznaczone są dla podróżnych dbających o budżet i są najpowszechniej dostępną i niedrogą opcją. Mają jednak ograniczoną elastycznośćStandard Premier
Bilety Eurostar Standard Premier oferują ekonomiczne wrażenia klasy premium, idealne do cichej i komfortowej pracy, ale za wyższą cenę niż w przypadku biletów standardowych. Bilet obejmuje dodatkową przestrzeń na nogi, bezpłatne posiłki i dostęp do czasopism.Business Premier
Bilety Business Premier to pierwszorzędna opcja Eurostar zapewniająca najwyższy poziom komfortu i elastyczności, ale także najdroższa. Dzięki temu biletowi będziesz mieć przestronne siedzenia, wyśmienite posiłki serwowane na swoim miejscu, dostęp do ekskluzywnych poczekalni i dedykowaną pomoc.Standard
Bilet standardowy na FlixTrain to bilet normalny/bilet drugiej klasy. Bilet standardowy Flixtrain zapewnia wygodne miejsce, gwarantowane Wi-Fi, dostęp do gniazdek elektrycznych oraz jeden bagaż podręczny i jeden rejestrowany z ograniczeniami dotyczącymi rozmiaru.Low cost
Niski koszt to najtańsza opcja dla tych, którzy chcą podróżować bez żadnych dodatkowych udogodnień. Pasażerowie nadal mogą jednak cieszyć się bezpłatnym Wi-Fi i spokojną podróżą.Standard
Bilet standardowy zapewnia równowagę pomiędzy przystępną ceną i komfortem. Pasażerowie mogą spodziewać się luksusowych siedzeń i bezpłatnego Wi-Fi, co czyni go doskonałym wyborem dla podróżnych dbających o budżet.Relax
Pasażerowie chcący podróżować w luksusie mogą zdecydować się na bilet Relax, który oferuje przestronne skórzane fotele i relaksującą atmosferę. Jest to świetna opcja dla tych, którzy chcą odpocząć w trakcie podróży.Business
Bilet biznesowy gwarantuje prywatność i komfort, z priorytetową obsługą i pomocnym personelem na pokładzie. To idealny wybór dla tych, którzy chcą płynnej i bezstresowej podróży.Second Class (The essentials)
Aby zapewnić praktyczną i niedrogą podróż, TGV INOUI oferuje dwie taryfy biletów drugiej klasy: Prems Second, niedrogą opcję i The Second, klasyczną drugą klasę. Obydwa produkty mogą zostać wymienione i zwrócone pod pewnymi warunkami. Bilety Prem są idealne, jeśli szukasz najniższych cen, zaczynając od zaledwie 15 € i można je rezerwować z maksymalnie 4-miesięcznym wyprzedzeniem.First Class (The comfort)
Bilety pierwszej klasy przeniosą Twoją podróż na wyższy poziom, oferując większy komfort i ekskluzywne korzyści, w tym możliwość wyboru miejsc w Cichej Strefie. Ponadto bilet ten zapewnia elastyczność rezerwacji i zapewnia dodatkowe korzyści w ramach funkcji drugiej klasy.Business Première (The flexibility)
Business Première oferuje korzyści premium, takie jak bezpłatna wymiana lub zwrot pieniędzy oraz ekskluzywne udogodnienia, w tym zaawansowaną sieć Wi-Fi i dostęp do poczekalni Grand Voyageur, a wszystko to przy jednoczesnym zapewnieniu elastyczności rezerwacji.Standard
Bilet STANDARD zapewnia przystępną cenowo podróż drugą klasą z trzema poziomami elastyczności wymiany i zwrotu kosztów – pełny, częściowy i brak elastyczności – na wszystkich trasach międzynarodowych Francja–Szwajcaria.Standard 1ère
Bilet STANDARD 1ÈRE zapewnia opłacalną podróż pierwszą klasą, elastyczność i dostęp do wszystkich pociągów dostępnych na wszystkich trasach międzynarodowych między Francją a Szwajcarią.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE obsługuje pasażerów poszukujących luksusowych wrażeń z podróży, oferując elastyczność, dostosowane do potrzeb udogodnienia i usługi i jest dostępny na określonych trasach w dni powszednie oraz w wybranych godzinach w niedziele.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Lille do Wiedeń Emisje CO2 przez Autobus
Czy coś możemy poprawić?