- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Lot Fukushima - Nagoja ceny od 782,21 zł
Fukushima do Nagoja przez lot
Podróż z Fukushima do Nagoja przez lot wynosi 428,2 km i zajmuje 15 godz. i 24 min. Dziennie odbywa się 46 połączeń, z pierwszym odlotem o 00:20, a ostatnim o 20:40. Możliwe jest podróżowanie z Fukushima do Nagoja przez lot za jedyne 782,21 zł lub aż 6191,37 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 782,21 zł.
Najniższa cena | 782,21 zł |
Czas trwania podróży | 15 godz. i 24 min |
Połączenie dziennie | 46 |
Najniższa cena | 782,21 zł |
Wyzsza cena | 6191,37 zł |
Pierwszy wyjazd | 00:20 |
Ostatni wyjazd | 20:40 |
Dystans | 428,2 km |
Odjazd | Fukushima |
Przyjazd | Nagoja |
Przewoźnicy | Skymark Airlines, Spring AirlinesWięcej |
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Fukushima do Nagoja, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Fukushima do Nagoja.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów lotniczych od Fukushima do Nagoja
Najtańsze bilety lotnicze Fukushima - Nagoja można znaleźć już za 303,01 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 464,61 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 1022,69 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż samolotem do Nagoja
Jeśli podróżujesz do Nagoja samolotem, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
Air Do to japońska linia lotnicza obsługująca loty krajowe na terenie Japonii. Linia lotnicza powstała w 1996 roku i ma swoją siedzibę w Sapporo na Hokkaido. Air Do obsługuje flotę samolotów Boeing 737 i obsługuje takie miejsca jak Tokio, Osaka i Fukuoka. Nazwa linii lotniczej pochodzi z dialektu Hokkaido, gdzie „powietrze” oznacza „kochać”, a „do” oznacza „drogę”. Celem Air Do jest zapewnienie pasażerom komfortowych i wygodnych podróży, z naciskiem na bezpieczeństwo i niezawodność. Linia lotnicza oferuje również program lojalnościowy o nazwie „Mileage Do” dla swoich lojalnych klientów.
IBEX Airlines to japońska regionalna linia lotnicza z siedzibą w Tokio. Została założona w 1999 roku i obsługuje regularne usługi pasażerskie do różnych miejsc w Japonii. Linia lotnicza obsługuje flotę odrzutowców regionalnych Embraer E-Jets i Bombardier CRJ. IBEX Airlines jest spółką zależną ANA Holdings, która jest również właścicielem All Nippon Airways (ANA). Główny hub linii lotniczej znajduje się na lotnisku Sendai, z dodatkowymi miastami docelowymi na lotniskach Hanamaki i Niigata. Linie lotnicze IBEX są znane ze swojej punktualności i wysokiego poziomu obsługi klienta i zdobyły kilka nagród za swoje osiągnięcia w tych obszarach.
Japan Airlines (JAL) to flagowe linie lotnicze Japonii z siedzibą główną w Tokio. Został założony w 1951 roku i dysponuje flotą ponad 170 samolotów, obsługujących 92 destynacje w 20 krajach. JAL jest członkiem sojuszu linii lotniczych Oneworld i ma umowy code-share z kilkoma innymi liniami lotniczymi. Linia lotnicza oferuje szereg klas, w tym pierwszą, biznesową, ekonomiczną premium i ekonomiczną. JAL zdobył wiele nagród za swoje usługi, w tym tytuł najlepszej na świecie klasy ekonomicznej i najlepszego miejsca w klasie ekonomicznej od Skytrax w 2019 roku. Linia lotnicza jest zaangażowana w zrównoważony rozwój i wdrożyła różne inicjatywy mające na celu zmniejszenie wpływu na środowisko.
Skymark Airlines to tania japońska linia lotnicza z siedzibą w Tokio. Został założony w 1996 roku i obsługuje loty krajowe w Japonii. Skymark Airlines dysponuje flotą samolotów Airbus A330 i Boeing 737 i obsługuje takie miejsca docelowe, jak Sapporo, Fukuoka, Okinawa i Kagoshima. Linia lotnicza oferuje szereg opcji taryf, w tym ekonomię podstawową i ekonomię premium, a także prowadzi program dla osób często podróżujących o nazwie Skymark Smile Club. Skymark Airlines borykały się w przeszłości z trudnościami finansowymi, w tym z bankructwem w 2015 r., ale od tego czasu przeszły restrukturyzację i nadal działają jako tani przewoźnik w Japonii.
Solaseed Air to japońska linia lotnicza obsługująca loty krajowe na terenie Japonii. Linia lotnicza została założona w 2002 roku i ma swoją siedzibę w Miyazaki w Japonii. Solaseed Air obsługuje flotę samolotów Boeing 737 i obsługuje takie miejsca jak Tokio, Osaka, Fukuoka i Sapporo. Misją linii lotniczej jest zapewnienie pasażerom bezpiecznej, niezawodnej i komfortowej podróży lotniczej. Solaseed Air oferuje swoim pasażerom szereg usług, w tym posiłki podczas lotu, rozrywkę i Wi-Fi. Linia lotnicza ma również program dla osób często podróżujących o nazwie Solaseed Air Club, który umożliwia członkom zdobywanie i wymienianie punktów na loty i inne nagrody.
Spring Airlines to tanie linie lotnicze z siedzibą w Szanghaju w Chinach. Został założony w 2004 roku i obsługuje zarówno loty krajowe, jak i międzynarodowe do miejsc w Azji. Flota linii lotniczej składa się z samolotów Airbus A320 i ma reputację oferowania przystępnych cen i bezproblemowych usług. Spring Airlines kładzie duży nacisk na technologię i innowacje, oferując takie funkcje, jak odprawa online i mobilne karty pokładowe. Linia lotnicza zdobyła kilka nagród za swoje usługi, w tym nagrodę „Najlepszego taniego przewoźnika” podczas World Airline Awards 2019.
T'way Air to tania linia lotnicza z siedzibą w Korei Południowej. Została założona w 2010 roku i obsługuje loty krajowe i międzynarodowe do miejsc w Azji, w tym do Japonii, Chin, Wietnamu i na Filipiny. Flota linii lotniczej składa się z samolotów Boeing 737-800 i 737-900ER i oferuje pasażerom szereg usług, w tym posiłki podczas lotu, rozrywkę i Wi-Fi. T'way Air koncentruje się na bezpieczeństwie i otrzymał kilka nagród za punktualność i obsługę klienta. Linia lotnicza ma na celu zapewnienie klientom niedrogich opcji podróży lotniczych przy zachowaniu wysokich standardów jakości i bezpieczeństwa.
Fukushima do Nagoja Emisje CO2 przez Lot
Czy coś możemy poprawić?