- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Lot Parma - Alicante ceny od 238,62 zł
Wyszukaj najtańszy bilet na Twoją podróż
Parma do Alicante przez lot
Podróż z Parma do Alicante przez lot wynosi 1150,34 km i zajmuje 25 godz. i 6 min. Dziennie odbywa się 34 połączeń, z pierwszym odlotem o 05:05, a ostatnim o 22:50. Możliwe jest podróżowanie z Parma do Alicante przez lot za jedyne 238,62 zł lub aż 4477,21 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 238,62 zł.
Najniższa cena | 238,62 zł |
Czas trwania podróży | 25 godz. i 6 min |
Połączenie dziennie | 34 |
Najniższa cena | 238,62 zł |
Wyzsza cena | 4477,21 zł |
Pierwszy wyjazd | 05:05 |
Ostatni wyjazd | 22:50 |
Dystans | 1150,34 km |
Odjazd | Parma |
Przyjazd | Alicante |
Przewoźnicy | SWISS, IberiaWięcej |
Lot Bilety od Parma do Alicante
Porównaj ceny i bilety od Parma do Alicante
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Parma do Alicante, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Parma do Alicante.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów lotniczych od Parma do Alicante
Najtańsze bilety lotnicze Parma - Alicante można znaleźć już za 408,80 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 585,70 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 851,77 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż samolotem do Alicante
Jeśli podróżujesz do Alicante samolotem, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
Air Europa to hiszpańska linia lotnicza założona w 1986 roku. Jest członkiem sojuszu SkyTeam i obsługuje loty do ponad 50 miejsc w Europie, obu Amerykach, Afryce i Azji. Główny węzeł linii lotniczej znajduje się na lotnisku Adolfo Suárez Madryt-Barajas, a także ma drugorzędne węzły na lotniskach Palma de Mallorca i Tenerife North. Air Europa obsługuje flotę ponad 50 samolotów, w tym Boeing 787 Dreamliner, Airbus A330 i Embraer E195. Linia lotnicza oferuje swoim pasażerom szereg usług, w tym rozrywkę podczas lotu, Wi-Fi i program lojalnościowy o nazwie SUMA.
British Airways to flagowa linia lotnicza Wielkiej Brytanii z siedzibą główną w Londynie. Jest jedną z największych linii lotniczych w Europie i obsługuje loty do ponad 180 miejsc na całym świecie. Linia lotnicza została założona w 1974 roku i od tego czasu stała się głównym graczem w branży lotniczej. Linie British Airways słyną z wysokiej jakości usług, wygodnych miejsc siedzących i rozbudowanej siatki połączeń. Linia lotnicza obsługuje flotę ponad 250 samolotów, w tym Airbus A380 i Boeing 787 Dreamliner. British Airways jest członkiem sojuszu linii lotniczych Oneworld i ma umowy code-share z kilkoma innymi liniami lotniczymi.
FlixBus, dalekobieżna firma autobusowa, działa zarówno w Europie, jak iw Stanach Zjednoczonych. Założona w 2013 roku, stała się jednym z największych operatorów autobusowych w Europie, łączącym ponad 2500 miejsc docelowych w 30 krajach. Pochodzący z Niemiec FlixBus szybko rozszerzył swoją działalność na sąsiednie kraje, w tym Francję, Włochy, Danię, Holandię i Chorwację, oferując jednocześnie regularne połączenia do Norwegii, Hiszpanii i Anglii. Dzięki przystępnym cenom i wygodnym udogodnieniom, takim jak bezpłatne Wi-Fi, gniazdka elektryczne i toalety na pokładzie, FlixBus zapewnia wygodną i przyjemną podróż.
ITA Airways to nowa włoska linia lotnicza, która powstała w 2021 roku w miejsce upadłej Alitalii. Linia lotnicza jest własnością włoskiego rządu i ma na celu zapewnienie pasażerom wysokiej jakości usług przy jednoczesnym promowaniu zrównoważonej i odpowiedzialnej turystyki. ITA Airways planuje obsługiwać flotę nowoczesnych samolotów i oferować szereg tras krajowych i międzynarodowych. Linia lotnicza zobowiązała się również do ograniczenia swojego wpływu na środowisko poprzez inwestowanie w samoloty oszczędne pod względem zużycia paliwa i stosowanie zrównoważonych praktyk. Oczekuje się, że ITA Airways odegra kluczową rolę w ożywieniu włoskiego przemysłu lotniczego i przyczyni się do wzrostu gospodarczego kraju.
Itabus to firma autobusowa działająca we Włoszech, oferująca dalekobieżne usługi autobusowe między głównymi miastami i lotniskami. Obsługuje Mediolan, Rzym, Bolonię, Wenecję i inne kluczowe miasta we Włoszech. Itabus ma na celu zapewnienie pasażerom przystępnych cenowo i zrównoważonych opcji podróży, z naciskiem na redukcję emisji dwutlenku węgla i promowanie praktyk przyjaznych dla środowiska.
Scandinavian Airlines, powszechnie znane jako SAS, to flagowy przewoźnik Danii, Norwegii i Szwecji. Został założony w 1946 roku i dysponuje flotą ponad 150 samolotów, obsługujących ponad 125 miejsc na całym świecie. SAS oferuje zarówno loty krajowe, jak i międzynarodowe, a także program lojalnościowy o nazwie EuroBonus. Linia lotnicza znana jest z wysokiego poziomu usług, nowoczesnej floty i zaangażowania w zrównoważony rozwój. SAS zdobył wiele nagród za obsługę klienta i został doceniony za wysiłki na rzecz zmniejszenia wpływu na środowisko poprzez takie inicjatywy, jak stosowanie biopaliw i ograniczanie ilości odpadów.
Turkish Airlines to narodowy przewoźnik lotniczy Turcji, z siedzibą główną w Stambule. Obsługuje regularne loty do ponad 300 miejsc docelowych w Europie, Azji, Afryce i obu Amerykach, co czyni go jedną z największych linii lotniczych na świecie pod względem liczby obsługiwanych miejsc docelowych. Turkish Airlines zdobyły liczne nagrody za swoje usługi, w tym „Najlepsza linia lotnicza w Europie” sześć lat z rzędu od 2011 do 2016 roku. Linia lotnicza obsługuje nowoczesną flotę ponad 350 samolotów, w tym Airbus A320, A330, A340, A350 i Boeing 737, 777 i 787. Turkish Airlines jest członkiem Star Alliance, największego sojuszu linii lotniczych na świecie.
Parma do Alicante Emisje CO2 przez Lot
Czy coś możemy poprawić?