- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Pociąg Edynburg - Luton ceny od 353,06 zł
Edynburg do Luton przez pociąg
Podróż z Edynburg do Luton przez pociąg wynosi 488,48 km i zajmuje 5 godz. i 58 min. Dziennie odbywa się 13 połączeń, z pierwszym odlotem o 05:40, a ostatnim o 19:58. Możliwe jest podróżowanie z Edynburg do Luton przez pociąg za jedyne 353,06 zł lub aż 1170,52 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 353,06 zł.
Najniższa cena | 353,06 zł |
Czas trwania podróży | 5 godz. i 58 min |
Połączenie dziennie | 13 |
Najniższa cena | 353,06 zł |
Wyzsza cena | 1170,52 zł |
Pierwszy wyjazd | 05:40 |
Ostatni wyjazd | 19:58 |
Dystans | 488,48 km |
Odjazd | Edynburg |
Przyjazd | Luton |
Przewoźnicy | Lumo, West Midlands RailwayWięcej |
Pociąg Bilety od Edinburgh do Luton
Najtańsze bilety na pociąg z Edynburg do Luton na virail
Virail sprawia, że każda podróż jest łatwiejsza: jedyne, co musisz zrobić to zaznaczyć datę podróży od EdynburgX do Luton. Póżniej będziesz mógł wybrać idealną opcję na przejazd dzięki filtrowaniu i sortowaniu wyników według ceny i daty wyjazdu. Virail przekieruje Cię automatycznie na stronę przewoźnika, gdzie będziesz mógł dokończyć rezerwację.
Ile kosztują bilety na pociąg z Edynburg do Luton?
Rezerwując z wyprzedzeniem, możesz znaleźć tanie bilety na pociąg z Edynburg do Luton za 353,06 zł. Bilety kolejowe na tej trasie mogą jednak kosztować około 689,51 zł.
Którzy przewoźnicy kolejowi jadą z Edynburg do Luton?
Virail współpracuje z ponad 200 partnerami w Europie i na całym świecie, między innymi z na trasie kolejowej Edynburg - Luton.
Kiedy odjeżdża pierwszy i ostatni pociąg z Edynburg do Luton?
Dotarcie do Luton zajmie Ci 5 godz. i 58 min. Pierwszy pociąg odjeżdźa z Edynburg o 05:40, a ostatni o 19:58'. Podróż pociągiem do Luton zabiera średnio 5 godz. i 58 min, ale dzięki najszybszemu połączeniu na miejsce dotrzesz w 5 godz. i 18 min. Pierwszy pociąg odjeżdża o 05:40, a ostatni wyjeżdża z Edynburg o 19:58.
Jakie są stacje początkowe i końcowe na trasie z Edynburg do Luton?
Pociągi do Luton mogą odjeżdzać z Edinburgh - Any hotel,Edinburgh - Princes Street,Edinburgh-Haymarket i przyjeżdżać na stację Luton Interchange,Leagrave Station Road,Luton, Challney.
Jeśli podróżujesz pociągiem z do Luton z Edynburg: Ile jest dziennych połączeń?
Dostępnych jest 13 połączeń kolejowych do Luton z Edynburg. Zauważ, że wśrod nich jest 0 połączeń bezpośrednich i 13 połączeń z co najmniej jedną przesiadką. Mimo tego, wybór biletu z przesiadką może być bardzej skuteczny, jeśli chcesz dotrzeć do Luton na ostatnią chwilę, zwłaszcza jeśli jest zbyt mało połączeń chociaż podróż będzie dłuższa. Lubisz podróżować pociągiem na trasie do Luton z Edynburg? Możliwe, że dostępne jest tylko jedno połączenie dziennie.
Porównaj ceny i bilety od Edinburgh do Luton
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Edynburg do Luton, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Edynburg do Luton.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów kolejowych od Edynburg do Luton
Najtańsze bilety kolejowe Edynburg - Luton można znaleźć już za 373,23 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 531,25 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 1092,81 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Luton
Podróżując pociągiem do Luton, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
London North Eastern Railway (LNER) to firma obsługująca pociągi w Wielkiej Brytanii, która świadczy usługi międzymiastowe na „East Coast Main Line” między Londynem, Yorkshire, North East i Szkocją. Powstała w 2018 roku w wyniku decyzji rządu Wielkiej Brytanii o zakończeniu franczyzy Virgin Trains East Coast. LNER jest własnością Departamentu Transportu i jest zarządzany przez operatora East Coast Partnership, spółki joint venture pomiędzy firmą infrastrukturalną Network Rail i operatorem pociągów FirstGroup. LNER obsługuje flotę pociągów elektrycznych i spalinowych, w tym Azuma, który jest najszybszym pociągiem w Wielkiej Brytanii.
Thameslink to usługa kolejowa w Wielkiej Brytanii, która kursuje przez centrum Londynu, łącząc Bedford na północy i Brighton na południu. Jest obsługiwany przez Govia Thameslink Railway i obsługuje ponad 200 stacji, w tym główne węzły komunikacyjne, takie jak St Pancras International, London Bridge i Gatwick Airport. Pociągi Thameslink kursują co kilka minut w godzinach szczytu i oferują szereg usług, od szybkich pociągów ekspresowych po usługi zatrzymujące, które służą lokalnym społecznościom. W ostatnich latach usługa przeszła znaczne ulepszenia, w tym wprowadzenie nowych pociągów i zakończenie dużych projektów infrastrukturalnych, takich jak program Thameslink.
TransPennine Express to firma obsługująca pociągi w Wielkiej Brytanii, która świadczy usługi pociągami międzymiastowymi w północnej Anglii i Szkocji. Firma świadczy usługi między głównymi miastami, takimi jak Manchester, Liverpool, Leeds, Newcastle, Edynburg i Glasgow. Transpennine Express oferuje szereg opcji biletów, w tym bilety z wyprzedzeniem, bilety poza sezonem i bilety elastyczne. Firma zapewnia również udogodnienia na pokładzie, takie jak bezpłatne Wi-Fi, gniazdka elektryczne i napoje.
West Midlands Railway to firma obsługująca pociągi, która świadczy usługi pasażerskie w regionie West Midlands w Anglii. Konsorcjum West Midlands Trains, w skład którego wchodzą Abellio, JR East i Mitsui, zdobyło franczyzę dla regionu, co doprowadziło do ustanowienia usługi w 2017 r. West Midlands Railway oferuje różnorodne usługi, w tym usługi na dłuższych dystansach do miast takich jak Londyn i Liverpool, a także pociągi lokalne i regionalne.
Edynburg do Luton Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?