- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Pociąg Fortezza - Franzensfeste - Palermo ceny od 295,19 zł
Fortezza - Franzensfeste do Palermo przez pociąg
Podróż z Fortezza - Franzensfeste do Palermo przez pociąg wynosi 976,13 km i zajmuje 22 godz. i 5 min. Dziennie odbywa się 10 połączeń, z pierwszym odlotem o 05:36, a ostatnim o 20:15. Możliwe jest podróżowanie z Fortezza - Franzensfeste do Palermo przez pociąg za jedyne 295,19 zł lub aż 2231,06 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 295,19 zł.
Najniższa cena | 295,19 zł |
Czas trwania podróży | 22 godz. i 5 min |
Połączenie dziennie | 10 |
Najniższa cena | 295,19 zł |
Wyzsza cena | 2231,06 zł |
Pierwszy wyjazd | 05:36 |
Ostatni wyjazd | 20:15 |
Dystans | 976,13 km |
Odjazd | Fortezza - Franzensfeste |
Przyjazd | Palermo |
Przewoźnicy | FlixBus, LufthansaWięcej |
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Fortezza - Franzensfeste do Palermo, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Fortezza - Franzensfeste do Palermo.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów kolejowych od Fortezza - Franzensfeste do Palermo
Najtańsze bilety kolejowe Fortezza - Franzensfeste - Palermo można znaleźć już za 84,18 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 95,16 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 121,57 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Palermo
Podróżując pociągiem do Palermo, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
BlaBlaCar to platforma współdzielenia przejazdów, która łączy kierowców z pustymi miejscami z pasażerami podróżującymi w tym samym kierunku. Firma działa w ponad 22 krajach i ma ponad 100 milionów członków. BlaBlaCar oferuje ekonomiczną i przyjazną dla środowiska alternatywę dla tradycyjnych środków transportu, takich jak autobusy i pociągi. Kierowcy mogą dzielić się swoimi przejazdami i obniżyć koszty podróży.
FlixBus, dalekobieżna firma autobusowa, działa zarówno w Europie, jak iw Stanach Zjednoczonych. Założona w 2013 roku, stała się jednym z największych operatorów autobusowych w Europie, łączącym ponad 2500 miejsc docelowych w 30 krajach. Pochodzący z Niemiec FlixBus szybko rozszerzył swoją działalność na sąsiednie kraje, w tym Francję, Włochy, Danię, Holandię i Chorwację, oferując jednocześnie regularne połączenia do Norwegii, Hiszpanii i Anglii. Dzięki przystępnym cenom i wygodnym udogodnieniom, takim jak bezpłatne Wi-Fi, gniazdka elektryczne i toalety na pokładzie, FlixBus zapewnia wygodną i przyjemną podróż.
Lufthansa to niemiecka linia lotnicza i jedna z największych linii lotniczych w Europie. Został założony w 1953 roku i obsługuje loty do ponad 200 miejsc na całym świecie. Lufthansa jest członkiem Star Alliance, największego sojuszu linii lotniczych na świecie. Linia lotnicza dysponuje flotą ponad 300 samolotów, w tym samolotów typu Airbus i Boeing. Lufthansa oferuje swoim pasażerom szereg usług, w tym rozrywkę podczas lotu, Wi-Fi oraz program dla osób często podróżujących o nazwie Miles & More. Linia lotnicza znana jest z wysokiej jakości usług i zdobyła liczne nagrody za zadowolenie klientów i standardy bezpieczeństwa.
Ferrovie dello Stato Italiane jest właścicielem firmy Trenitalia, która jest głównym operatorem kolejowym we Włoszech. Szybkie pociągi Frecciarossa łączą Mediolan, Rzym, Neapol, Florencję i Turyn z prędkością do 300 km/h (186 mph). Frecciargento i Frecciabianca to dwie inne szybkie usługi, które działają z nieco mniejszą szybkością, ale zapewniają łączność z mniejszymi miastami. Trenitalia obsługuje pociągi regionalne i międzymiastowe oraz zapewnia połączenia międzynarodowe z sąsiednimi krajami za pośrednictwem pociągów EuroCity.
Fortezza - Franzensfeste do Palermo Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?