- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Pociąg Frankfurt nad Menem - Artern/Unstrut ceny od 72,63 zł
Frankfurt nad Menem do Artern/Unstrut przez pociąg
Podróż z Frankfurt nad Menem do Artern/Unstrut przez pociąg wynosi 230,34 km i zajmuje 4 godz. i 7 min. Dziennie odbywa się 52 połączeń, z pierwszym odlotem o 00:26, a ostatnim o 19:58. Możliwe jest podróżowanie z Frankfurt nad Menem do Artern/Unstrut przez pociąg za jedyne 72,63 zł lub aż 223,02 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 72,63 zł.
Najniższa cena | 72,63 zł |
Czas trwania podróży | 4 godz. i 7 min |
Połączenie dziennie | 52 |
Najniższa cena | 72,63 zł |
Wyzsza cena | 223,02 zł |
Pierwszy wyjazd | 00:26 |
Ostatni wyjazd | 19:58 |
Dystans | 230,34 km |
Odjazd | Frankfurt nad Menem |
Przyjazd | Artern/Unstrut |
Przewoźnicy | DB - Intercity, FlixTrainWięcej |
Pociąg Bilety od Frankfurt do Artern
Porównaj ceny i bilety od Frankfurt do Artern
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Frankfurt nad Menem do Artern/Unstrut, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Frankfurt nad Menem do Artern/Unstrut.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów kolejowych od Frankfurt nad Menem do Artern/Unstrut
Najtańsze bilety kolejowe Frankfurt nad Menem - Artern/Unstrut można znaleźć już za 89,91 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 125,29 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 185,77 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Artern/Unstrut
Podróżując pociągiem do Artern/Unstrut, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
Transport UK, wcześniej znany jako Abellio, to holenderska firma transportu publicznego. Abellio Rail świadczy usługi kolejowe w Niemczech i Wielkiej Brytanii. W Niemczech Abellio Rail obsługuje pociągi regionalne w Nadrenii Północnej-Westfalii, Saksonii-Anhalt i Dolnej Saksonii. W Wielkiej Brytanii Abellio Rail działa pod nazwami Abellio Greater Anglia, Abellio ScotRail i West Midlands Trains, świadcząc usługi kolejowe w różnych regionach.
Flixtrain to europejska tania kolej pasażerska, która oferuje niedrogie i wygodne podróże pociągiem do różnych miejsc w całych Niemczech. Jest własnością i jest zarządzana przez FlixMobility, spółkę macierzystą FlixBus, która jest popularną usługą transportu autobusowego w Europie. Flixtrain obsługuje kilka tras, między innymi z Berlina do Stuttgartu, Berlina do Kolonii i Hamburga do Kolonii.
HLB Hessenbahn to niemiecka firma kolejowa obsługująca regionalne pociągi pasażerskie w kraju związkowym Hesja. Firma została założona w 2005 roku i jest spółką zależną HLB Basis AG. HLB Hessenbahn obsługuje kilka linii w regionie, w tym koleje Frankfurt-Königstein, koleje Taunus i koleje Main-Lahn. Firma obsługuje również Frankfurt Airport Express, który zapewnia bezpośrednie połączenia między lotniskiem we Frankfurcie a kilkoma miastami w regionie. HLB Hessenbahn dokłada wszelkich starań, aby zapewnić swoim pasażerom bezpieczne, niezawodne i przyjazne dla środowiska usługi transportowe.
Regional Express (Rex) to australijska linia lotnicza obsługująca regularne loty regionalne do ponad 60 miejsc w całej Australii. Linia lotnicza została założona w 2002 roku i ma swoją siedzibę w Mascot w Nowej Południowej Walii. Rex obsługuje flotę ponad 60 samolotów, w tym turbośmigłowe Saab 340 i odrzutowce Boeing 737-800NG. Głównym celem linii lotniczej jest zapewnienie niedrogich podróży lotniczych społecznościom regionalnym, z silnym naciskiem na bezpieczeństwo, niezawodność i obsługę klienta. Rex oferuje również program lojalnościowy Rex Business Flyer i współpracuje z innymi liniami lotniczymi, takimi jak Qantas i Virgin Australia.
Regionalbahn to rodzaj pociągu w Niemczech, który kursuje na trasach regionalnych, łącząc mniejsze miejscowości z większymi. Pociągi te są zwykle wolniejsze niż pociągi międzymiastowe, ale robią więcej przystanków i są tańsze. Pociągi Regionalbahn są obsługiwane przez różne firmy, w tym Deutsche Bahn, i oferują bilety jednodniowe i wielodniowe. Z pociągów często korzystają osoby dojeżdżające do pracy i turyści, którzy chcą zwiedzić okolicę i mniejsze miejscowości.
Choć nie tak szybkie jak szybkie pociągi ICE, pociągi InterCity Deutsche Bahn rozwijają prędkość do 200 km/h, oferując przestronne wagony i lokale gastronomiczne. Obsługujące liczne trasy w Niemczech, takie jak Kolonia-Hamburg, pociągi te kursują również do miejsc międzynarodowych, w tym do Amsterdamu i Luksemburga. Na niektórych trasach kursują nawet pociągi piętrowe.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Frankfurt nad Menem do Artern/Unstrut
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez FlixTrain I DB - Intercity podczas podróży od Frankfurt nad Menem do Artern/Unstrut.
Standard
Bilet standardowy na FlixTrain to bilet normalny/bilet drugiej klasy. Bilet standardowy Flixtrain zapewnia wygodne miejsce, gwarantowane Wi-Fi, dostęp do gniazdek elektrycznych oraz jeden bagaż podręczny i jeden rejestrowany z ograniczeniami dotyczącymi rozmiaru.Second Class
W pociągach SBB Intercity, oprócz podstawowych udogodnień dostępnych na bilecie drugiej klasy, dostępna jest Strefa Rodzinna, specjalnie zaprojektowana z myślą o komforcie dla rodzin z dziećmi. Jeśli w podróży zgłodniejesz, możesz zjeść smaczny posiłek w wagonie restauracyjnym.First Class
W pierwszej klasie SBB Intercity możesz skorzystać z osobistego gniazdka elektrycznego, wygodniejszych foteli i większej przestrzeni bagażowej. Niektóre pociągi IC oferują również strefy ciszy i obszary biznesowe.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Frankfurt nad Menem do Artern/Unstrut Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?