- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Pociąg Limburg an der Lahn - Amsterdam ceny od 84,60 zł
Wyszukaj najtańszy bilet na Twoją podróż
Limburg an der Lahn do Amsterdam przez pociąg
Podróż z Limburg an der Lahn do Amsterdam przez pociąg wynosi 311,91 km i zajmuje 27 godz. i 58 min. Dziennie odbywa się 23 połączeń, z pierwszym odlotem o 09:47, a ostatnim o 09:47. Możliwe jest podróżowanie z Limburg an der Lahn do Amsterdam przez pociąg za jedyne 84,60 zł lub aż 1248,69 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 84,60 zł.
Najniższa cena | 84,60 zł |
Czas trwania podróży | 27 godz. i 58 min |
Połączenie dziennie | 23 |
Najniższa cena | 84,60 zł |
Wyzsza cena | 1248,69 zł |
Pierwszy wyjazd | 09:47 |
Ostatni wyjazd | 09:47 |
Dystans | 311,91 km |
Odjazd | Limburg an der Lahn |
Przyjazd | Amsterdam |
Przewoźnicy | Pugliairbus, FrecciarossaWięcej |
Pociąg Bilety od Limburg an der Lahn do Amsterdam
Porównaj ceny i bilety od Limburg an der Lahn do Amsterdam
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Limburg an der Lahn do Amsterdam, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Limburg an der Lahn do Amsterdam.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów kolejowych od Limburg an der Lahn do Amsterdam
Najtańsze bilety kolejowe Limburg an der Lahn - Amsterdam można znaleźć już za 77,01 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 121,70 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 218,37 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Amsterdam
Podróżując pociągiem do Amsterdam, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
Pociągi Eurocity (EC) są specjalnie zaprojektowane do podróży na krótkich i długich dystansach, łącząc główne miasta w różnych krajach europejskich w ramach rozległych międzynarodowych usług kolejowych. Pociągi Eurocity (EC) są obsługiwane przez szereg krajowych przedsiębiorstw kolejowych w całej Europie, w tym Deutsche Bahn (Niemcy), SNCF (Francja), Trenitalia (Włochy), SBB (Szwajcaria) i ÖBB (Austria). Usługa Eurocity (EC) oferuje regularne rozkłady jazdy i dogodne połączenia między znanymi miastami, takimi jak Paryż, Berlin, Mediolan i Wiedeń.
FlixBus, dalekobieżna firma autobusowa, działa zarówno w Europie, jak iw Stanach Zjednoczonych. Założona w 2013 roku, stała się jednym z największych operatorów autobusowych w Europie, łączącym ponad 2500 miejsc docelowych w 30 krajach. Pochodzący z Niemiec FlixBus szybko rozszerzył swoją działalność na sąsiednie kraje, w tym Francję, Włochy, Danię, Holandię i Chorwację, oferując jednocześnie regularne połączenia do Norwegii, Hiszpanii i Anglii. Dzięki przystępnym cenom i wygodnym udogodnieniom, takim jak bezpłatne Wi-Fi, gniazdka elektryczne i toalety na pokładzie, FlixBus zapewnia wygodną i przyjemną podróż.
Frecciarossa, obsługiwana przez Trenitalia, krajową spółkę kolejową, jest renomowaną koleją dużych prędkości we Włoszech. Pociągi FRECCIAROSSA, osiągając prędkość do 300 km/h, łączą największe miasta, w tym Rzym, Mediolan, Neapol, Florencję i Turyn.
Itabus to firma autobusowa działająca we Włoszech, oferująca dalekobieżne usługi autobusowe między głównymi miastami i lotniskami. Obsługuje Mediolan, Rzym, Bolonię, Wenecję i inne kluczowe miasta we Włoszech. Itabus ma na celu zapewnienie pasażerom przystępnych cenowo i zrównoważonych opcji podróży, z naciskiem na redukcję emisji dwutlenku węgla i promowanie praktyk przyjaznych dla środowiska.
SNCB to narodowe przedsiębiorstwo kolejowe Belgii. Założona w 1926 roku firma SNCB obsługuje pociągi pasażerskie i towarowe w belgijskiej sieci kolejowej, która obejmuje ponad 3600 kilometrów torów. Usługi pasażerskie SNCB obejmują trasy krajowe i międzynarodowe, z połączeniami do krajów sąsiednich, takich jak Francja, Holandia, Niemcy i Luksemburg. Firma obsługuje szereg typów pociągów, od pociągów dużych prędkości, takich jak Thalys i Eurostar, po pociągi regionalne i podmiejskie.
TGV Lyria to szybka kolej, która kursuje między Francją a Szwajcarią. Jest to wspólne przedsięwzięcie francuskiej państwowej spółki kolejowej SNCF i SBB, szwajcarskiej państwowej spółki kolejowej. Pociągi TGV Lyria kursują na kilku trasach między głównymi miastami we Francji i Szwajcarii, w tym Paryżem, Genewą, Zurychem, Bazyleą i Bernem. Pociągi są znane ze swojej dużej prędkości, a niektóre trasy osiągają prędkość do 320 km/h (200 mil/h), co czyni je jednymi z najszybszych pociągów w Europie.
Ferrovie dello Stato Italiane jest właścicielem firmy Trenitalia, która jest głównym operatorem kolejowym we Włoszech. Szybkie pociągi Frecciarossa łączą Mediolan, Rzym, Neapol, Florencję i Turyn z prędkością do 300 km/h (186 mph). Frecciargento i Frecciabianca to dwie inne szybkie usługi, które działają z nieco mniejszą szybkością, ale zapewniają łączność z mniejszymi miastami. Trenitalia obsługuje pociągi regionalne i międzymiastowe oraz zapewnia połączenia międzynarodowe z sąsiednimi krajami za pośrednictwem pociągów EuroCity.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Limburg an der Lahn do Amsterdam
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez EuroCity, Frecciarossa I SNCB podczas podróży od Limburg an der Lahn do Amsterdam.
Second Class
W pociągach Eurocity Deutsche Bahn bilet drugiej klasy gwarantuje tańszą podróż. Podczas podróży możesz korzystać z podstawowych udogodnień, takich jak gniazdka elektryczne, klimatyzacja i wagon barowy.First Class
Jeśli chcesz cieszyć się podróżą w spokojniejszy sposób dzięki dodatkowym usługom, takim jak regulowane siedzenia, więcej miejsca na nogi, usługi cateringowe i wybór miejsca, możesz zdecydować się na bilety pierwszej klasy w pociągach Eurocity Deutsche Bahn.Premium
Usługa premium obejmuje szersze siedzenie, więcej miejsca na nogi oraz dostęp do dodatkowych udogodnień, takich jak drink powitalny i wybór gazet. Autokar nr 4 w pociągu Frecciarossa 1000 jest zarezerwowany dla poziomu Premium.Standard
Standard to podstawowy poziom usług obejmujący wygodny fotel oraz dostęp do podstawowych usług pokładowych. Autokary 5-8 są przeznaczone do poziomu Standard z siedzeniami obitymi szarą ekoskórą.Executive
Executive to najwyższy poziom usług, obejmujący wszystkie udogodnienia poziomu Business, a także osobisty system rozrywki i wyśmienite posiłki serwowane przez dedykowanego pokładowego szefa kuchni.Business
Usługa Business przeznaczona jest dla osób podróżujących służbowo i obejmuje wszystkie udogodnienia poziomu Premium, a także dostęp do dedykowanego Business Lounge i pierwszeństwo wejścia na pokład. Autokary 2 i 3 Frecciarossa 1000 są zarezerwowane dla poziomu usług Business.Second
Bilety kolejowe SNCB drugiej klasy umożliwiają podróżowanie solo lub w grupie w przystępnych cenach.First
Wagony pierwszej klasy można łatwo rozpoznać po żółtym pasku i numerze 1. Oferują więcej przestrzeni i cichsze otoczenie. Podczas ruchliwych dojazdów pociągiem zaleca się wybranie pierwszej klasy.Standard
Bilet STANDARD zapewnia przystępną cenowo podróż drugą klasą z trzema poziomami elastyczności wymiany i zwrotu kosztów – pełny, częściowy i brak elastyczności – na wszystkich trasach międzynarodowych Francja–Szwajcaria.Standard 1ère
Bilet STANDARD 1ÈRE zapewnia opłacalną podróż pierwszą klasą, elastyczność i dostęp do wszystkich pociągów dostępnych na wszystkich trasach międzynarodowych między Francją a Szwajcarią.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE obsługuje pasażerów poszukujących luksusowych wrażeń z podróży, oferując elastyczność, dostosowane do potrzeb udogodnienia i usługi i jest dostępny na określonych trasach w dni powszednie oraz w wybranych godzinach w niedziele.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Limburg an der Lahn do Amsterdam Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?