- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Pociąg Nantes - Bolonia ceny od 136,42 zł
Nantes do Bolonia przez pociąg
Podróż z Nantes do Bolonia przez pociąg wynosi 1043,08 km i zajmuje 22 godz. i 18 min. Dziennie odbywa się 14 połączeń, z pierwszym odlotem o 04:50, a ostatnim o 19:05. Możliwe jest podróżowanie z Nantes do Bolonia przez pociąg za jedyne 136,42 zł lub aż 1434,00 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 136,42 zł.
Najniższa cena | 136,42 zł |
Czas trwania podróży | 22 godz. i 18 min |
Połączenie dziennie | 14 |
Najniższa cena | 136,42 zł |
Wyzsza cena | 1434,00 zł |
Pierwszy wyjazd | 04:50 |
Ostatni wyjazd | 19:05 |
Dystans | 1043,08 km |
Odjazd | Nantes |
Przyjazd | Bolonia |
Przewoźnicy | OUIGO, Eurocity BrennerWięcej |
Pociąg Bilety od Nantes do Bologna
Porównaj ceny i bilety od Nantes do Bologna
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Nantes do Bolonia, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Nantes do Bolonia.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów kolejowych od Nantes do Bolonia
Najtańsze bilety kolejowe Nantes - Bolonia można znaleźć już za 302,97 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 377,04 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 582,28 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Bolonia
Podróżując pociągiem do Bolonia, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
BlaBlaCar Bus to dalekobieżna usługa autobusowa dostępna w wielu krajach, w tym we Francji, Niemczech i krajach Beneluksu. Jest spółką zależną BlaBlaCar, platformy carpoolingowej. Lotnisko Gaulle 3, pociąg Annecy, lotnisko w Stuttgarcie i dworzec autobusowy Victoria.
EuroNight to rodzaj międzynarodowego nocnego pociągu, który działa w Europie. Jest obsługiwany przez różne krajowe przedsiębiorstwa kolejowe i oferuje wygodne miejsca do spania, wagony restauracyjne i inne udogodnienia dla pasażerów podróżujących na duże odległości. Pociągi EuroNight zazwyczaj kursują między głównymi miastami w różnych krajach, takimi jak Paryż i Berlin lub Wiedeń i Budapeszt. Często są popularnym wyborem dla podróżnych, którzy chcą zaoszczędzić czas i pieniądze, łącząc koszty transportu i zakwaterowania. Jednak w ostatnich latach wiele tras EuroNight zostało przerwanych lub zastąpionych pociągami dużych prędkości, ponieważ spadł popyt na podróże nocne.
Eurocity to transgraniczna usługa kolejowa, która łączy główne miasta w Europie. Jest to wspólne przedsięwzięcie krajowych spółek kolejowych w różnych krajach, takich jak Deutsche Bahn w Niemczech, SNCF we Francji i SBB w Szwajcarii. Pociągi Eurocity oferują pasażerom komfortowe i wygodne opcje podróżowania, z udogodnieniami, takimi jak klimatyzacja, wagony restauracyjne i Wi-Fi. Usługa działa według regularnego rozkładu i zapewnia połączenia między takimi miastami jak Paryż, Berlin, Mediolan i Wiedeń. Pociągi Eurocity są popularnym wyborem dla podróżnych, którzy chcą zwiedzić wiele miejsc w Europie bez kłopotów związanych z prowadzeniem samochodu lub lataniem.
FlixBus, dalekobieżna firma autobusowa, działa zarówno w Europie, jak iw Stanach Zjednoczonych. Założona w 2013 roku, stała się jednym z największych operatorów autobusowych w Europie, łączącym ponad 2500 miejsc docelowych w 30 krajach. Pochodzący z Niemiec FlixBus szybko rozszerzył swoją działalność na sąsiednie kraje, w tym Francję, Włochy, Danię, Holandię i Chorwację, oferując jednocześnie regularne połączenia do Norwegii, Hiszpanii i Anglii. Dzięki przystępnym cenom i wygodnym udogodnieniom, takim jak bezpłatne Wi-Fi, gniazdka elektryczne i toalety na pokładzie, FlixBus zapewnia wygodną i przyjemną podróż.
Frecciarossa, obsługiwana przez Trenitalia, krajową spółkę kolejową, jest renomowaną koleją dużych prędkości we Włoszech. Pociągi FRECCIAROSSA, osiągając prędkość do 300 km/h, łączą największe miasta, w tym Rzym, Mediolan, Neapol, Florencję i Turyn.
Intercités to usługa kolejowa oferowana przez SNCF. Pociągi Intercités kursują na trasach regionalnych, krajowych i międzynarodowych, łącząc miasta i miasteczka we Francji, a także z krajami sąsiednimi. W przeciwieństwie do szybkich pociągów TGV, pociągi Intercités mają bardziej tradycyjny charakter i oferują malowniczy sposób podróżowania i zwiedzania kraju. Spanie w pociągu Intercités jest możliwe dzięki ofercie „Intercités de nuit”, która obejmuje opcję rezerwacji rozkładanego siedzenia lub koi.
Itabus to firma autobusowa działająca we Włoszech, oferująca dalekobieżne usługi autobusowe między głównymi miastami i lotniskami. Obsługuje Mediolan, Rzym, Bolonię, Wenecję i inne kluczowe miasta we Włoszech. Itabus ma na celu zapewnienie pasażerom przystępnych cenowo i zrównoważonych opcji podróży, z naciskiem na redukcję emisji dwutlenku węgla i promowanie praktyk przyjaznych dla środowiska.
ÖBB Nightjet, obsługiwany przez Austriackie Koleje Federalne (ÖBB), oferuje nocne podróże pociągiem między głównymi miastami europejskimi, zapewniając wygodny i komfortowy sposób podróżowania w nocy. Pociągi Nightjet są wyposażone w kabiny sypialne, kuszetki i siedzenia, oferując pasażerom wygodny i wygodny sposób podróżowania na duże odległości podczas snu. Usługa działa w całej Austrii i obejmuje kraje sąsiednie, takie jak Niemcy, Szwajcaria, Włochy i Czechy.
W 2013 roku francuska państwowa spółka kolejowa SNCF wprowadziła OUIGO, aby oferować niedrogie opcje podróży TGV. Wybierz między błyskawicznym OUIGO Grande Vitesse, osiągającym prędkość 300 km/h, a spokojniejszym OUIGO Classique, który oferuje nostalgiczne wrażenia z jazdy pociągiem.
Société Nationale des Chemins de fer Français, czyli SNCF, to nazwa Francuskich Państwowych Towarzystw Kolejowych. Odkryj piękno Francji dzięki transportowi kolejowemu SNCF i wybierz jeden z trzech głównych pociągów SNCF — TGV inOui, TER i INTERCITÉS — do podróży na trasach krajowych, regionalnych i lokalnych, w tym pociągami dużych prędkości odjeżdżającymi z paryskich dworców kolejowych. SNCF dąży również do zrewolucjonizowania zrównoważonych podróży, stając się pierwszym na świecie operatorem neutralnym pod względem emisji dwutlenku węgla, oferując pasażerom tę przyjazną dla środowiska usługę bez dodatkowych kosztów.
TGV oznacza Train à Grande Vitesse, co oznacza szybki pociąg. Jest to rodzaj pociągu dużych prędkości, który kursuje we Francji i innych częściach Europy. TGV został po raz pierwszy wprowadzony w 1981 roku i od tego czasu stał się popularnym środkiem transportu w podróżach krajowych i międzynarodowych. TGV (Train à Grande Vitesse) odnosi się teraz do typu pociągu, który może osiągnąć prędkość 320 km/h na liniach dużych prędkości we Francji. We Francji i Europie istnieją dwa typy TGV obsługiwane przez SNCF Voyageurs: TGV INOUI, który oferuje wyższy poziom komfortu, oraz tani TGV OUIGO.
TGV Lyria to szybka kolej, która kursuje między Francją a Szwajcarią. Jest to wspólne przedsięwzięcie francuskiej państwowej spółki kolejowej SNCF i SBB, szwajcarskiej państwowej spółki kolejowej. Pociągi TGV Lyria kursują na kilku trasach między głównymi miastami we Francji i Szwajcarii, w tym Paryżem, Genewą, Zurychem, Bazyleą i Bernem. Pociągi są znane ze swojej dużej prędkości, a niektóre trasy osiągają prędkość do 320 km/h (200 mil/h), co czyni je jednymi z najszybszych pociągów w Europie.
Ferrovie dello Stato Italiane jest właścicielem firmy Trenitalia, która jest głównym operatorem kolejowym we Włoszech. Szybkie pociągi Frecciarossa łączą Mediolan, Rzym, Neapol, Florencję i Turyn z prędkością do 300 km/h (186 mph). Frecciargento i Frecciabianca to dwie inne szybkie usługi, które działają z nieco mniejszą szybkością, ale zapewniają łączność z mniejszymi miastami. Trenitalia obsługuje pociągi regionalne i międzymiastowe oraz zapewnia połączenia międzynarodowe z sąsiednimi krajami za pośrednictwem pociągów EuroCity.
Express InterCity to rodzaj usługi kolejowej, która kursuje w wielu krajach na całym świecie. Został zaprojektowany w celu zapewnienia szybkiego i wydajnego transportu między głównymi miastami, z ograniczoną liczbą przystanków po drodze. Pociągi Express InterCity zazwyczaj oferują udogodnienia, takie jak wygodne siedzenia, klimatyzację oraz posiłki i napoje na pokładzie. Mogą również oferować miejsca siedzące w pierwszej klasie lub klasie biznes dla pasażerów, którzy chcą dodatkowego komfortu i udogodnień. Pociągi Express InterCity są często wybierane przez osoby podróżujące w interesach, turystów i osoby dojeżdżające do pracy, które potrzebują szybko i wygodnie podróżować między miastami.
Choć nie tak szybkie jak szybkie pociągi ICE, pociągi InterCity Deutsche Bahn rozwijają prędkość do 200 km/h, oferując przestronne wagony i lokale gastronomiczne. Obsługujące liczne trasy w Niemczech, takie jak Kolonia-Hamburg, pociągi te kursują również do miejsc międzynarodowych, w tym do Amsterdamu i Luksemburga. Na niektórych trasach kursują nawet pociągi piętrowe.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Nantes do Bolonia
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez Frecciarossa, INTERCITÉS I Nightjet podczas podróży od Nantes do Bolonia.
Premium
Usługa premium obejmuje szersze siedzenie, więcej miejsca na nogi oraz dostęp do dodatkowych udogodnień, takich jak drink powitalny i wybór gazet. Autokar nr 4 w pociągu Frecciarossa 1000 jest zarezerwowany dla poziomu Premium.Standard
Standard to podstawowy poziom usług obejmujący wygodny fotel oraz dostęp do podstawowych usług pokładowych. Autokary 5-8 są przeznaczone do poziomu Standard z siedzeniami obitymi szarą ekoskórą.Executive
Executive to najwyższy poziom usług, obejmujący wszystkie udogodnienia poziomu Business, a także osobisty system rozrywki i wyśmienite posiłki serwowane przez dedykowanego pokładowego szefa kuchni.Business
Usługa Business przeznaczona jest dla osób podróżujących służbowo i obejmuje wszystkie udogodnienia poziomu Premium, a także dostęp do dedykowanego Business Lounge i pierwszeństwo wejścia na pokład. Autokary 2 i 3 Frecciarossa 1000 są zarezerwowane dla poziomu usług Business.Second Class - The Essential
Essential to bilet drugiej klasy, oferujący ekonomiczne rozwiązanie dla osób poszukujących podstawowego komfortu podczas podróży. Co więcej, bilet ten podlega wymianie i zwrotowi na określonych warunkach aż do odjazdu pociągu.First Class-The Comfort
Comfort to bilet pierwszej klasy, oferujący najwyższy poziom komfortu i udogodnień. Bilet ten podlega również wymianie i zwrotowi na określonych warunkach aż do odjazdu pociągu.INTERCITÉS Pro
Jeśli zdecydujesz się na opcję INTERCITÉS Pro, będziesz mieć dostęp do pełnej elastyczności i usługi Grand Voyageur dla wybranych kierunków. Bilet ten podlega również wymianie i zwrotowi pod pewnymi warunkami aż do odjazdu pociągu i do 2 godzin po odjeździe, z zastrzeżeniem szczególnych warunkówSleeper cabin
To najwygodniejsze bilety Nightjet z pojedynczymi, podwójnymi lub potrójnymi przedziałami z łóżkami, kocami i poduszkami zapewniającymi spokojny sen.Couchette
Bilety te stanowią tańszą opcję podróży nocnych, z łóżkami piętrowymi we wspólnych przedziałach, które mogą pomieścić do 6 pasażerów.Seated carriage
Bilety te idealnie nadają się na krótsze podróże w ciągu dnia, oferują wygodne siedzenia w klimatyzowanych wagonach.Standard Class / TGV
OUIGO Grande Vitesse oferuje podróż w jednej klasie, co przypomina podróż drugą klasą, co zapewnia przystępne ceny biletów. Ceny biletów dla dorosłych zaczynają się od 10 euro, w zależności od kierunku podróży, natomiast dzieci mogą podróżować za 5 euro. Bilety na OUIGO można kupić wyłącznie online.Standard Class / Classical
Pociągi OUIGO Classique mają tylko jedną klasę, co odpowiada podróży drugą klasą, dlatego ceny biletów są niskie. Bilety kosztują od 10 euro dla dorosłych (w zależności od kierunku podróży) i 5 euro dla dzieci, a bilety kolejowe OUIGO można nabyć wyłącznie online.Standard
Bilet STANDARD zapewnia przystępną cenowo podróż drugą klasą z trzema poziomami elastyczności wymiany i zwrotu kosztów – pełny, częściowy i brak elastyczności – na wszystkich trasach międzynarodowych Francja–Szwajcaria.Standard 1ère
Bilet STANDARD 1ÈRE zapewnia opłacalną podróż pierwszą klasą, elastyczność i dostęp do wszystkich pociągów dostępnych na wszystkich trasach międzynarodowych między Francją a Szwajcarią.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE obsługuje pasażerów poszukujących luksusowych wrażeń z podróży, oferując elastyczność, dostosowane do potrzeb udogodnienia i usługi i jest dostępny na określonych trasach w dni powszednie oraz w wybranych godzinach w niedziele.Second Class
Druga klasa Deutshce Bahn zapewnia wygodną podróż dzięki standardowemu rozmieszczeniu miejsc z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu, gniazdkiem elektrycznym i. Pasażerowie drugiej klasy mogą kupić jedzenie i napoje w wagonie barowo-bistro lub wagonie restauracyjnym.First Class
Podróż Pierwszą Klasą Deutsche Bahn zapewnia luksusowe wrażenia dzięki wygodnym siedzeniom i wielu udogodnieniom, takim jak przestronne siedzenia z indywidualną obsługą na miejscu i ekskluzywnym dostępem do saloników na głównych stacjach. Pasażerom pierwszej klasy zamówienia mogą zostać dostarczone na swoje miejsca, a jeśli nie chcesz czekać, możesz zjeść obiad w wagonie restauracyjnym lub kupić jedzenie i napoje w wagonie barowo-bistro.Second Class
W pociągach SBB Intercity, oprócz podstawowych udogodnień dostępnych na bilecie drugiej klasy, dostępna jest Strefa Rodzinna, specjalnie zaprojektowana z myślą o komforcie dla rodzin z dziećmi. Jeśli w podróży zgłodniejesz, możesz zjeść smaczny posiłek w wagonie restauracyjnym.First Class
W pierwszej klasie SBB Intercity możesz skorzystać z osobistego gniazdka elektrycznego, wygodniejszych foteli i większej przestrzeni bagażowej. Niektóre pociągi IC oferują również strefy ciszy i obszary biznesowe.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Nantes do Bolonia Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?