- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Pociąg Nîmes - Rimini ceny od 488,88 zł
Nîmes do Rimini przez pociąg
Podróż z Nîmes do Rimini przez pociąg wynosi 659,89 km i zajmuje 12 godz. i 0 min. Dziennie odbywa się 1 połączeń, z pierwszym odlotem o 06:11, a ostatnim o 12:49. Możliwe jest podróżowanie z Nîmes do Rimini przez pociąg za jedyne 488,88 zł lub aż 796,18 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 488,88 zł.
Najniższa cena | 488,88 zł |
Czas trwania podróży | 12 godz. i 0 min |
Połączenie dziennie | 1 |
Najniższa cena | 488,88 zł |
Wyzsza cena | 796,18 zł |
Pierwszy wyjazd | 06:11 |
Ostatni wyjazd | 12:49 |
Dystans | 659,89 km |
Odjazd | Nîmes |
Przyjazd | Rimini |
Przewoźnicy | TGV Duplex, SNCFWięcej |
Pociąg Bilety od Nîmes do Rimini
Porównaj ceny i bilety od Nîmes do Rimini
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Nîmes do Rimini, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Nîmes do Rimini.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów kolejowych od Nîmes do Rimini
Najtańsze bilety kolejowe Nîmes - Rimini można znaleźć już za 302,97 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 377,09 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 582,28 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Rimini
Podróżując pociągiem do Rimini, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
Pociągi Eurocity (EC) są specjalnie zaprojektowane do podróży na krótkich i długich dystansach, łącząc główne miasta w różnych krajach europejskich w ramach rozległych międzynarodowych usług kolejowych. Pociągi Eurocity (EC) są obsługiwane przez szereg krajowych przedsiębiorstw kolejowych w całej Europie, w tym Deutsche Bahn (Niemcy), SNCF (Francja), Trenitalia (Włochy), SBB (Szwajcaria) i ÖBB (Austria). Usługa Eurocity (EC) oferuje regularne rozkłady jazdy i dogodne połączenia między znanymi miastami, takimi jak Paryż, Berlin, Mediolan i Wiedeń.
Société Nationale des Chemins de fer Français, czyli SNCF, to nazwa Francuskich Państwowych Towarzystw Kolejowych. Odkryj piękno Francji dzięki transportowi kolejowemu SNCF i wybierz jeden z trzech głównych pociągów SNCF — TGV inOui, TER i INTERCITÉS — do podróży na trasach krajowych, regionalnych i lokalnych, w tym pociągami dużych prędkości odjeżdżającymi z paryskich dworców kolejowych. SNCF dąży również do zrewolucjonizowania zrównoważonych podróży, stając się pierwszym na świecie operatorem neutralnym pod względem emisji dwutlenku węgla, oferując pasażerom tę przyjazną dla środowiska usługę bez dodatkowych kosztów.
SNCF, francuska państwowa spółka kolejowa, oferuje TER, kompleksową usługę pociągów regionalnych. Pociągi TER (Transport Express Régional) łączą miasta i wioski w regionach Francji, oferując lokalny transport osobom dojeżdżającym do pracy i turystom, którzy odkrywają regionalną kulturę, krajobraz i atrakcje dzięki rozległej sieci regionalnych tras. Pociągi TER są wolniejsze niż pociągi dużych prędkości, ale stanowią tańszą i wygodniejszą alternatywę dla krótszych podróży w obrębie regionów.
TGV Duplex to pociąg dużych prędkości obsługiwany przez francuską spółkę kolejową SNCF. Jest to pociąg piętrowy, który może osiągnąć prędkość do 320 km/h (200 mil/h) i jest przeznaczony do przewozu pasażerów na dalekich trasach. Jest również przyjazny dla środowiska, charakteryzuje się obniżonym poziomem hałasu i niższą emisją dwutlenku węgla w porównaniu z innymi środkami transportu. Ten typ pociągu jest objęty usługą TGV inOui.
TGV Lyria to szybka kolej, która kursuje między Francją a Szwajcarią. Jest to wspólne przedsięwzięcie francuskiej państwowej spółki kolejowej SNCF i SBB, szwajcarskiej państwowej spółki kolejowej. Pociągi TGV Lyria kursują na kilku trasach między głównymi miastami we Francji i Szwajcarii, w tym Paryżem, Genewą, Zurychem, Bazyleą i Bernem. Pociągi są znane ze swojej dużej prędkości, a niektóre trasy osiągają prędkość do 320 km/h (200 mil/h), co czyni je jednymi z najszybszych pociągów w Europie.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Nîmes do Rimini
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez EuroCity, TER I TGV Lyria podczas podróży od Nîmes do Rimini.
Second Class
W pociągach Eurocity Deutsche Bahn bilet drugiej klasy gwarantuje tańszą podróż. Podczas podróży możesz korzystać z podstawowych udogodnień, takich jak gniazdka elektryczne, klimatyzacja i wagon barowy.First Class
Jeśli chcesz cieszyć się podróżą w spokojniejszy sposób dzięki dodatkowym usługom, takim jak regulowane siedzenia, więcej miejsca na nogi, usługi cateringowe i wybór miejsca, możesz zdecydować się na bilety pierwszej klasy w pociągach Eurocity Deutsche Bahn.Standard
Bilety kolejowe TER mają stałą taryfę „Tarif Normal” i są ważne na jedną podróż do północy następnego dnia po skasowaniu w automatach do stemplowania peronów. Niektóre regiony mogą oferować zniżki poza szczytem.Standard
Bilet STANDARD zapewnia przystępną cenowo podróż drugą klasą z trzema poziomami elastyczności wymiany i zwrotu kosztów – pełny, częściowy i brak elastyczności – na wszystkich trasach międzynarodowych Francja–Szwajcaria.Standard 1ère
Bilet STANDARD 1ÈRE zapewnia opłacalną podróż pierwszą klasą, elastyczność i dostęp do wszystkich pociągów dostępnych na wszystkich trasach międzynarodowych między Francją a Szwajcarią.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE obsługuje pasażerów poszukujących luksusowych wrażeń z podróży, oferując elastyczność, dostosowane do potrzeb udogodnienia i usługi i jest dostępny na określonych trasach w dni powszednie oraz w wybranych godzinach w niedziele.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Nîmes do Rimini Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?