- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Pociąg Perpignan - Charleroi ceny od 437,57 zł
Perpignan do Charleroi przez pociąg
Podróż z Perpignan do Charleroi przez pociąg wynosi 866,78 km i zajmuje 12 godz. i 45 min. Dziennie odbywa się 2 połączeń, z pierwszym odlotem o 05:57, a ostatnim o 17:56. Możliwe jest podróżowanie z Perpignan do Charleroi przez pociąg za jedyne 437,57 zł lub aż 1173,22 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 437,57 zł.
Najniższa cena | 437,57 zł |
Czas trwania podróży | 12 godz. i 45 min |
Połączenie dziennie | 2 |
Najniższa cena | 437,57 zł |
Wyzsza cena | 1173,22 zł |
Pierwszy wyjazd | 05:57 |
Ostatni wyjazd | 17:56 |
Dystans | 866,78 km |
Odjazd | Perpignan |
Przyjazd | Charleroi |
Przewoźnicy | TGV inOui, FlixBus |
Pociąg Bilety od Perpignan do Charleroi
Porównaj ceny i bilety od Perpignan do Charleroi
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Perpignan do Charleroi, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Perpignan do Charleroi.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Cena w miarę zbliżania się daty wyjazdu
Firmy kolejowe mogą pobierać wyższe ceny biletów w miarę zbliżania się daty odjazdu. Ceny w kolejnych dniach mogą wahać się od około 274,61 zł do 1075,44 zł, ale mogą ulec zmianie. Radzimy dokonać rezerwacji tak wcześnie, jak to możliwe, aby potencjalnie zaoszczędzić do 74% na swojej podróży!
Najlepszy czas na rezerwację tanich biletów kolejowych od Perpignan do Charleroi
Najtańsze bilety kolejowe Perpignan - Charleroi można znaleźć już za 523,29 zł, jeśli masz szczęście, lub średnio 674,60 zł. Najdroższy bilet może kosztować nawet 1015,33 zł.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Charleroi
Podróżując pociągiem do Charleroi, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
TGV inOui, która zastępuje tradycyjne usługi TGV, oferując współczesną modernizację, to szybka kolej obsługiwana przez Francuskie Koleje Narodowe, SNCF, która ułatwia zwiedzanie około 50 miejsc w sąsiednich krajach, takich jak Belgia, Niemcy i Hiszpania. TGV inOUI został zaprojektowany, aby zapewnić podróżującym większy komfort i elastyczność dzięki takim funkcjom, jak przestronne siedzenia, Wi-Fi i usługi cateringowe. Łączy główne miasta we Francji i zapewnia szybki, wygodny i komfortowy sposób podróżowania.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Perpignan do Charleroi
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez TGV inOui podczas podróży od Perpignan do Charleroi.
Second Class (The essentials)
Aby zapewnić praktyczną i niedrogą podróż, TGV INOUI oferuje dwie taryfy biletów drugiej klasy: Prems Second, niedrogą opcję i The Second, klasyczną drugą klasę. Obydwa produkty mogą zostać wymienione i zwrócone pod pewnymi warunkami. Bilety Prem są idealne, jeśli szukasz najniższych cen, zaczynając od zaledwie 15 € i można je rezerwować z maksymalnie 4-miesięcznym wyprzedzeniem.First Class (The comfort)
Bilety pierwszej klasy przeniosą Twoją podróż na wyższy poziom, oferując większy komfort i ekskluzywne korzyści, w tym możliwość wyboru miejsc w Cichej Strefie. Ponadto bilet ten zapewnia elastyczność rezerwacji i zapewnia dodatkowe korzyści w ramach funkcji drugiej klasy.Business Première (The flexibility)
Business Première oferuje korzyści premium, takie jak bezpłatna wymiana lub zwrot pieniędzy oraz ekskluzywne udogodnienia, w tym zaawansowaną sieć Wi-Fi i dostęp do poczekalni Grand Voyageur, a wszystko to przy jednoczesnym zapewnieniu elastyczności rezerwacji.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Perpignan do Charleroi Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?