- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Pociąg Rosenheim - Ankona ceny od 88,70 zł
Wyszukaj najtańszy bilet na Twoją podróż
Rosenheim do Ankona przez pociąg
Podróż z Rosenheim do Ankona przez pociąg wynosi 486,11 km i zajmuje 10 godz. i 43 min. Dziennie odbywa się 28 połączeń, z pierwszym odlotem o 00:33, a ostatnim o 20:50. Możliwe jest podróżowanie z Rosenheim do Ankona przez pociąg za jedyne 88,70 zł lub aż 231,87 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 88,70 zł.
Najniższa cena | 88,70 zł |
Czas trwania podróży | 10 godz. i 43 min |
Połączenie dziennie | 28 |
Najniższa cena | 88,70 zł |
Wyzsza cena | 231,87 zł |
Pierwszy wyjazd | 00:33 |
Ostatni wyjazd | 20:50 |
Dystans | 486,11 km |
Odjazd | Rosenheim |
Przyjazd | Ankona |
Przewoźnicy | DB - Intercity, DB - Regional ExpressWięcej |
Pociąg Bilety od Rosenheim do Ancona
Porównaj ceny i bilety od Rosenheim do Ancona
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Rosenheim do Ankona, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Rosenheim do Ankona.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Ankona
Podróżując pociągiem do Ankona, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
EuroNight to rodzaj międzynarodowego nocnego pociągu, który działa w Europie. Jest obsługiwany przez różne krajowe przedsiębiorstwa kolejowe i oferuje wygodne miejsca do spania, wagony restauracyjne i inne udogodnienia dla pasażerów podróżujących na duże odległości. Pociągi EuroNight zazwyczaj kursują między głównymi miastami w różnych krajach, takimi jak Paryż i Berlin lub Wiedeń i Budapeszt. Często są popularnym wyborem dla podróżnych, którzy chcą zaoszczędzić czas i pieniądze, łącząc koszty transportu i zakwaterowania. Jednak w ostatnich latach wiele tras EuroNight zostało przerwanych lub zastąpionych pociągami dużych prędkości, ponieważ spadł popyt na podróże nocne.
Eurocity to transgraniczna usługa kolejowa, która łączy główne miasta w Europie. Jest to wspólne przedsięwzięcie krajowych spółek kolejowych w różnych krajach, takich jak Deutsche Bahn w Niemczech, SNCF we Francji i SBB w Szwajcarii. Pociągi Eurocity oferują pasażerom komfortowe i wygodne opcje podróżowania, z udogodnieniami, takimi jak klimatyzacja, wagony restauracyjne i Wi-Fi. Usługa działa według regularnego rozkładu i zapewnia połączenia między takimi miastami jak Paryż, Berlin, Mediolan i Wiedeń. Pociągi Eurocity są popularnym wyborem dla podróżnych, którzy chcą zwiedzić wiele miejsc w Europie bez kłopotów związanych z prowadzeniem samochodu lub lataniem.
Frecciarossa, obsługiwana przez Trenitalia, krajową spółkę kolejową, jest renomowaną koleją dużych prędkości we Włoszech. Pociągi FRECCIAROSSA, osiągając prędkość do 300 km/h, łączą największe miasta, w tym Rzym, Mediolan, Neapol, Florencję i Turyn.
ÖBB Nightjet, obsługiwany przez Austriackie Koleje Federalne (ÖBB), oferuje nocne podróże pociągiem między głównymi miastami europejskimi, zapewniając wygodny i komfortowy sposób podróżowania w nocy. Pociągi Nightjet są wyposażone w kabiny sypialne, kuszetki i siedzenia, oferując pasażerom wygodny i wygodny sposób podróżowania na duże odległości podczas snu. Usługa działa w całej Austrii i obejmuje kraje sąsiednie, takie jak Niemcy, Szwajcaria, Włochy i Czechy.
Regional Express (Rex) to australijska linia lotnicza obsługująca regularne loty regionalne do ponad 60 miejsc w całej Australii. Linia lotnicza została założona w 2002 roku i ma swoją siedzibę w Mascot w Nowej Południowej Walii. Rex obsługuje flotę ponad 60 samolotów, w tym turbośmigłowe Saab 340 i odrzutowce Boeing 737-800NG. Głównym celem linii lotniczej jest zapewnienie niedrogich podróży lotniczych społecznościom regionalnym, z silnym naciskiem na bezpieczeństwo, niezawodność i obsługę klienta. Rex oferuje również program lojalnościowy Rex Business Flyer i współpracuje z innymi liniami lotniczymi, takimi jak Qantas i Virgin Australia.
InterCityNight to rodzaj pociągów dalekobieżnych obsługiwanych przez Deutsche Bahn, niemiecką państwową spółkę kolejową. Pociągi te kursują w nocy i oferują pasażerom wygodne miejsca do spania, w tym prywatne kabiny z łóżkami i wspólne przedziały z łóżkami piętrowymi. Pociągi InterCityNight zazwyczaj kursują na głównych trasach między głównymi miastami w Niemczech i innych krajach europejskich, takich jak Austria, Szwajcaria i Holandia. Pasażerowie mogą wybierać spośród wielu opcji biletów, w tym standardowych miejsc, rozkładanych siedzeń i miejsc do spania. Pociągi InterCityNight są znane ze swojej niezawodności, komfortu i wygody, co czyni je popularnym wyborem dla podróżnych poszukujących wydajnego i wygodnego sposobu podróżowania na duże odległości.
Regionalbahn to rodzaj pociągu w Niemczech, który kursuje na trasach regionalnych, łącząc mniejsze miejscowości z większymi. Pociągi te są zwykle wolniejsze niż pociągi międzymiastowe, ale robią więcej przystanków i są tańsze. Pociągi Regionalbahn są obsługiwane przez różne firmy, w tym Deutsche Bahn, i oferują bilety jednodniowe i wielodniowe. Z pociągów często korzystają osoby dojeżdżające do pracy i turyści, którzy chcą zwiedzić okolicę i mniejsze miejscowości.
Choć nie tak szybkie jak szybkie pociągi ICE, pociągi InterCity Deutsche Bahn rozwijają prędkość do 200 km/h, oferując przestronne wagony i lokale gastronomiczne. Obsługujące liczne trasy w Niemczech, takie jak Kolonia-Hamburg, pociągi te kursują również do miejsc międzynarodowych, w tym do Amsterdamu i Luksemburga. Na niektórych trasach kursują nawet pociągi piętrowe.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Rosenheim do Ankona
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez Frecciarossa, Nightjet I DB - Intercity podczas podróży od Rosenheim do Ankona.
Premium
Usługa premium obejmuje szersze siedzenie, więcej miejsca na nogi oraz dostęp do dodatkowych udogodnień, takich jak drink powitalny i wybór gazet. Autokar nr 4 w pociągu Frecciarossa 1000 jest zarezerwowany dla poziomu Premium.Standard
Standard to podstawowy poziom usług obejmujący wygodny fotel oraz dostęp do podstawowych usług pokładowych. Autokary 5-8 są przeznaczone do poziomu Standard z siedzeniami obitymi szarą ekoskórą.Executive
Executive to najwyższy poziom usług, obejmujący wszystkie udogodnienia poziomu Business, a także osobisty system rozrywki i wyśmienite posiłki serwowane przez dedykowanego pokładowego szefa kuchni.Business
Usługa Business przeznaczona jest dla osób podróżujących służbowo i obejmuje wszystkie udogodnienia poziomu Premium, a także dostęp do dedykowanego Business Lounge i pierwszeństwo wejścia na pokład. Autokary 2 i 3 Frecciarossa 1000 są zarezerwowane dla poziomu usług Business.Sleeper cabin
To najwygodniejsze bilety Nightjet z pojedynczymi, podwójnymi lub potrójnymi przedziałami z łóżkami, kocami i poduszkami zapewniającymi spokojny sen.Couchette
Bilety te stanowią tańszą opcję podróży nocnych, z łóżkami piętrowymi we wspólnych przedziałach, które mogą pomieścić do 6 pasażerów.Seated carriage
Bilety te idealnie nadają się na krótsze podróże w ciągu dnia, oferują wygodne siedzenia w klimatyzowanych wagonach.Second Class
W pociągach SBB Intercity, oprócz podstawowych udogodnień dostępnych na bilecie drugiej klasy, dostępna jest Strefa Rodzinna, specjalnie zaprojektowana z myślą o komforcie dla rodzin z dziećmi. Jeśli w podróży zgłodniejesz, możesz zjeść smaczny posiłek w wagonie restauracyjnym.First Class
W pierwszej klasie SBB Intercity możesz skorzystać z osobistego gniazdka elektrycznego, wygodniejszych foteli i większej przestrzeni bagażowej. Niektóre pociągi IC oferują również strefy ciszy i obszary biznesowe.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Rosenheim do Ankona Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?