- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centrum pomocy
- Moje konto
- Wyloguj się
Pociąg Katania - Tropea ceny od 57,50 zł
Katania do Tropea przez pociąg
Podróż z Katania do Tropea przez pociąg wynosi 148,54 km i zajmuje 5 godz. i 35 min. Dziennie odbywa się 20 połączeń, z pierwszym odlotem o 05:01, a ostatnim o 18:41. Możliwe jest podróżowanie z Katania do Tropea przez pociąg za jedyne 57,50 zł lub aż 169,01 zł. Najlepsza cena za tę podróż to 57,50 zł.
Najniższa cena | 57,50 zł |
Czas trwania podróży | 5 godz. i 35 min |
Połączenie dziennie | 20 |
Najniższa cena | 57,50 zł |
Wyzsza cena | 169,01 zł |
Pierwszy wyjazd | 05:01 |
Ostatni wyjazd | 18:41 |
Dystans | 148,54 km |
Odjazd | Katania |
Przyjazd | Tropea |
Przewoźnicy | Autobus, FrecciarossaWięcej |
Pociąg Bilety od Catania do Tropea
Najlepsze oferty przejazdów kolejowych z Katania do Tropea na virail
Virail w magiczny spsób znajdzie dla Ciebie tanie bilety do Tropea. Wystarczy, że wpiszesz daty podróży i ustawisz filtry dotyczące daty wyjazdu i ceny zgodnie z własnymi preferencjami. Kiedy już wybierzesz najlepszą opcję przejazdu pociągiem z Katania do Y, virail automatycznie przekieruje Cię na stronę przewoźnika, gdzie będziesz mógł dokonać zakupu.
Jaka jest cena najtańszego biletu na pociąg z Katania do Tropea?
Średnia cena biletów kolejowych z Katania do Tropea to 87,44 zł. Możesz jednak znaleźć tańsze bilety, jeśli planujesz podróż z wyprzedzeniem lub jeśli możesz wybrać elastyczne daty: najtańsze bilety na pociąg z Katania do Tropea kosztują około 57,50 zł.
Którzy przewożnicy kolejowi oferują połączenia z Katania do Tropea?
Wśród wszystkich partnerów virail, możesz też skorzystać z usług , świadczącego usługi na trasie Katania - Tropea.
Ile czasu zajmuje podróż pociagiem do Tropea?
Przejazd między Katania a Tropea zajmuje 5 godz. i 35 min. Pierwszy pociąg odjeżdża o 05:01, a ostatni o 18:41. Pierwszy pociąg do Tropea odjeżdzą o 05:01, a ostatni o 18:41. Podróż trwa średnio 5 godz. i 35 min, ale z najszybszym połączeniem dotrzesz do Tropea w ciagu 3 godz. i 54 min.
Jakie są stacje początkowe i końcowe na trasie z Katania do Tropea?
Pociągi do Tropea mogą odjeżdzać z Catania Central Station,Bicocca,Catania–Fontanarossa Airport, CTA,Catania Ognina i przyjeżdżać na stację Tropea - Any hotel.
Ile połączeń z Katania do Tropea jest dostępnych każdego dnia?
Jeśli chcesz pojechać do Tropea z Katania pociągiem, dziennie dostępnych jest 20 połączeń. Zauważ, że trasy 0 są bezpośrednie, natomiast trasy CVCC wymagają jednej lub więcej przesiadek. Stąd, jeśli nie chcesz się przesiadać, polecamy wybrać opcję z połączeniem bezpośrednim. Mimo tego, wybór połączenia z przesiadką jest czasami najbardziej efektywną opcją. Zwłaszcza jeśli jeśli jest niewiele połączeń przy kupnie biletu w ostatniej chwili, nawet jeśli podróż jest dłuższa. Na trasie z Katania do Tropea jest dostępne jedynie jedno połączenie kolejowe dziennie. Bądź uważny, rezerwując bilet.
Porównaj ceny i bilety od Catania do Tropea
Zarezerwuj z wyprzedzeniem i zaoszczędź
Jeśli szukasz najlepszej oferty na podróż z Katania do Tropea, rezerwacja biletów kolejowych z wyprzedzeniem to świetny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, ale pamiętaj, że bilety z wyprzedzeniem są zwykle dostępne dopiero na 3 miesiące przed datą podróży.
Zachowaj elastyczność w czasie podróży i odkrywaj podróże poza szczytem
Planowanie podróży poza godzinami szczytu oznacza nie tylko uniknięcie tłumów, ale także oszczędność pieniędzy. Elastyczność w harmonogramie i rozważenie alternatywnych tras lub czasów znacznie wpłynie na kwotę pieniędzy wydaną na przejście z Katania do Tropea.
Zawsze sprawdzaj oferty specjalne
Sprawdzanie najnowszych ofert może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy, dlatego warto poświęcić czas na przeglądanie i porównywanie cen. Zadbaj więc o najlepszą ofertę na swój bilet i skorzystaj ze specjalnych taryf dla dzieci, młodzieży i seniorów oraz zniżek dla grup.
Odblokuj potencjał wolniejszych pociągów lub pociągów łączących
Jeśli planujesz podróż z elastycznym czasem, dlaczego nie wybrać trasy widokowej? Jeżdżenie wolniejszymi pociągami lub pociągami przesiadkowymi, które zatrzymują się na większej liczbie przystanków, mogą zaoszczędzić pieniądze na bilecie — zdecydowanie warto rozważyć, czy mieści się to w Twoim rozkładzie jazdy.
Porada Virail Pro ✌: Rezerwując z 10-dniowym wyprzedzeniem, oszczędzasz średnio 10%.
Znajdź najlepszy dzień na podróż pociągiem do Tropea
Podróżując pociągiem do Tropea, jeśli chcesz uniknąć tłumów, możesz sprawdzić, jak często nasi klienci podróżują w ciągu najbliższych 30 dni, korzystając z poniższego wykresu. Średnio godziny szczytu podróży to między 6:30 a 9 rano lub między 16:00 a 19:00 wieczorem. Należy o tym pamiętać podczas podróży do miejsca wyjazdu, ponieważ dotarcie na miejsce może zająć trochę więcej czasu, szczególnie w dużych miastach!
Przewoźnicy na tej trasie
Dowiedz się więcej o przewoźnikach na tej trasie.
Frecciarossa, obsługiwana przez Trenitalia, krajową spółkę kolejową, jest renomowaną koleją dużych prędkości we Włoszech. Pociągi FRECCIAROSSA, osiągając prędkość do 300 km/h, łączą największe miasta, w tym Rzym, Mediolan, Neapol, Florencję i Turyn.
Choć nie tak szybkie jak szybkie pociągi ICE, pociągi InterCity Deutsche Bahn rozwijają prędkość do 200 km/h, oferując przestronne wagony i lokale gastronomiczne. Obsługujące liczne trasy w Niemczech, takie jak Kolonia-Hamburg, pociągi te kursują również do miejsc międzynarodowych, w tym do Amsterdamu i Luksemburga. Na niektórych trasach kursują nawet pociągi piętrowe.
Rodzaje biletów i udogodnienia od Katania do Tropea
Porównaj różne rodzaje biletów i udogodnienia oferowane przez Frecciarossa I DB - Intercity podczas podróży od Katania do Tropea.
Premium
Usługa premium obejmuje szersze siedzenie, więcej miejsca na nogi oraz dostęp do dodatkowych udogodnień, takich jak drink powitalny i wybór gazet. Autokar nr 4 w pociągu Frecciarossa 1000 jest zarezerwowany dla poziomu Premium.Standard
Standard to podstawowy poziom usług obejmujący wygodny fotel oraz dostęp do podstawowych usług pokładowych. Autokary 5-8 są przeznaczone do poziomu Standard z siedzeniami obitymi szarą ekoskórą.Executive
Executive to najwyższy poziom usług, obejmujący wszystkie udogodnienia poziomu Business, a także osobisty system rozrywki i wyśmienite posiłki serwowane przez dedykowanego pokładowego szefa kuchni.Business
Usługa Business przeznaczona jest dla osób podróżujących służbowo i obejmuje wszystkie udogodnienia poziomu Premium, a także dostęp do dedykowanego Business Lounge i pierwszeństwo wejścia na pokład. Autokary 2 i 3 Frecciarossa 1000 są zarezerwowane dla poziomu usług Business.Second Class
W pociągach SBB Intercity, oprócz podstawowych udogodnień dostępnych na bilecie drugiej klasy, dostępna jest Strefa Rodzinna, specjalnie zaprojektowana z myślą o komforcie dla rodzin z dziećmi. Jeśli w podróży zgłodniejesz, możesz zjeść smaczny posiłek w wagonie restauracyjnym.First Class
W pierwszej klasie SBB Intercity możesz skorzystać z osobistego gniazdka elektrycznego, wygodniejszych foteli i większej przestrzeni bagażowej. Niektóre pociągi IC oferują również strefy ciszy i obszary biznesowe.Opis obiektu
Dowiedz się więcej o różnych udogodnieniach dostępnych na pokładzie każdego przewoźnika na tej trasie.
Katania do Tropea Emisje CO2 przez Pociąg
Czy coś możemy poprawić?